Дитяча психологія навчання дистанційно
Курси онлайн

Дитяча психологія навчання дистанційно

Кому будуть корисні курси дитячої психології? Перш за все, батькам, які хочуть свідомо виховувати своїх дітей. Цей курс вчить знати і розуміти дитину, бути її другом і вчителем. Також освітлена інформація стане в нагоді початківцям психологам, які хочуть розвиватися в напрямку сімейної та дитячої психології, соціальним працівникам і вчителям.

Пройшовши навчання з дитячої психології, багато батьків відзначають, що починають відчувати себе по-іншому. Є спокій і впевненість. Вони починають більше слухати своїх дітей, стають менш дратівливими, що позитивно позначається на атмосфері в сім’ї.

Навчальна програма побудована таким чином, що, незалежно від цілей, кожен студент отримує максимальну користь і знаходить новим знанням практичне застосування в повсякденному житті і своїй практичній діяльності. Для студентів індивідуальної форми навчання можлива модифікація програми навчання для детального вивчення найбільш цікавлячих тем.

Ми розглянемо питання методів психологічної діагностики сімейних відносин, а також взаємодії з дітьми різного віку. Особлива увага приділяється взаєминам з дітьми з особливостями та порушеннями розвитку.

Після закінчення курсів дитячої психології в нашому навчальному центрі кожен студент отримує міжнародний сертифікат двома мовами. Для практикуючих психологів це буде сертифікатом про підвищення кваліфікації і позитивно позначиться на майбутній практиці.

У нас працюють тільки практикуючі психологи, які будуть ділитися інформацією з власної роботи. На занятті з’явиться можливість проаналізувати реальні життєві ситуації. Це допоможе уникнути найчастіших помилок в майбутньому.

Якщо ви бажаєте комплексно підходити навчання, то вас можуть зацікавити наші інші курси психології.

Коротка інформація про викладання дитячої психології в навчальному центрі «Start Today»:

  • 1. Тривалість навчання: 2 місяці
  • 2. Навчальна платформа: Zoom
  • 3. Формат: лекції + практичні заняття
  • 4. Можливість отримання пробного уроку: так
  • 5. Сертифікат про завершення: сертифікат українською та англійською мовами
  • 6. Час заняття: графік для кожної групи встановлюється індивідуально

Ціна курсу дитячої психології

Онлайн
Індивідуальне навчання

Займайтеся один на один з викладачем

Старт занятийЗа запитом учня
Триває набір
Тривалість
16 годин
Студентів
1Студент
19200 грн
19200 грн
Онлайн
Навчання в групі

Навчайтеся разом з однодумцями

Старт занятий03.07.2024
Триває набір
Тривалість
16 годин
Студентів
30Студента
Знижки на навчання при ранній реєстрації до 01.05
3950 грн
3555 грн
Знижки на навчання при ранній реєстрації до 01.05
3950 грн
3555 грн

Програма курсу дитячої психології

1. Підготовка до вагітності та пологів
– Знайомство з перинатальною психологією, що вивчає життя ще не народженої або щойнонародженої  дитини, всі умови впливу на формування особистості та безпечне супроводження вагітної мами.
– Аналіз психології зачаття.
– Післяпологова депресія та методи застереження.
2. Розвиток немовлят. Перші 3 роки життя дитини.
– Які основні потреби новонародженої дитини та здорові шляхи задоволення потреб.
– Криза народження та головні психологічні зміни.
– Криза 3х років та початок відділення дитини від матері.
– Методики роботи із сепарацією.
3. Формування психосексуального розвитку за Фройдом (від 0 до 18 років)
Особливості розвитку дитини на кожній стадії
Оральна стадія: від народження до року.
Анальна стадія: від 1 до 3х років.
Фалічна стадія: від 3 до 6 років.
Латентна стадія: від 6 років до статевої зрілості.
Генітальна стадія та процес зрілості
4. Особливості розвитку дитини у різні періоди життя
Формування здорових відносин між дитиною та батьками, техніки та методи для будування гармонійної комунікації.
Робота із дитячим супротивом
Знайомство з  арт-терапевтичними техніками, як способу роботи із підсвідомістю дитини.
Методика монтесорі
5. Шкільний та дошкільний вік, проблема булінгу.
Фізичний і психологічний біль, як фундамент початку булінговоїповедінки.
Робота із методиками, на відкриття істинних почуттів та емоцій ( щоб навчити дитину виражати агресію безпечно, а не переносити на дітей через фізичну біль).
Види булігу та вплив батьків на формування агресивної поведінки.
6. Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивність.
Як виникає РДУГ та на які прояви слід звертати увагу.
Що повинні робити батьки, які мають підозру розладу дефіциту уваги та гіперактивність
Методи лікування РДУГ
Яка повинна бути правильна поведінка з гіперактивною дитиною, що переживає кризу.
Як можуть допомогти батьки дитиі та собі під час РДУГ
7. Нестандартна дитяча поведінка. Підлітковий бунт
Девіантна поведінка – як спосіб самоствердитись; проблеми організаціїефективної роботи з профілактики поведінки підлітків.
Особливості роботи з драйверами (батьківські програми), які повпливали на формування девіантної поведінки.
Безпечні методики на роботу з дитячим бунтом, правила встановлення безпечного контакту з підлітками.
8. Дитячий суїцид та причини винекнення.
Причини утворення Селфхарм (самопошкодження), та методи професійної роботи.
Розмови дитини про суїцид до 13 років, як можлива форма маніпуляції та управління.
Види дитячого суїциду та методи роботи.
Правила батьківської поведінки, які допоможуть дитині вберегтись від суїцидальних думок та плану реалізації.
9. Види психотравм та робота з ними.
Теоретична основа виникнення психологічної травми, види дій, що впливають на психіку, стресові впливи та ін.
Знайомство із реакцією на стрес і травмою ( чому це не одне й те саме).
Які бувають типи травм, та як з ними працювати.
Знайомство з відчуттями травмованої дитини
Вчимось підбирати правильні методики на роботу з психотравмою.
Як працює індивідуальна та групова терапія ( мінуси та переваги).
10. Співзалежність.
Чому співзалежне виховання дає нездатність відокремити власні емоції, від емоцій дитини.
Причини формування співзалежності ( матері чи батька з дитиною) та вплив на відносини партнерів.
Види прив’язаностей  та вплив на подальший розвиток дитини
11. Дитячі залежності та їх види
Ігрова залежнісь (компютерна зележнісь) – причини виникнення та методи роботи із залежною дитиною.
Хімічні залежності, робота з переключенням ( на більш безпечні види залежностей, спортоголізм чи трудоголізм).
Чому різкий вихід із залежностей шкодить, а не приносить користь.
Яка батьківська поведінка, підштовхує підлітка до входження у різні види залежностей.
Як правильно спілкуватись з дитиною, щоб тема залежностей не стала актуальною для сім’ї.
12. Анорексія та булімія.
Характеристика розладів харчової поведінки, наслідки для здоров’я.
Симптоми харчових розладів, профілактика та методи лікування.
Як психологічне здоров’я , сімейні проблеми  та соціальні стосунки впливають на формування РХП.
Програма допомоги сім’ї при роботі з РХП.
13. Введення в дитячу терапію. Методики дитячої терапії.
Знайомство з правилами роботи дитячого психолога, особливостями поведінки з дитиною у стані опору.
Особливості формування робочого процесу, техніки та методики в роботі з підсвідомістю, свідомістю та тілом.
Заборони у роботі психолога з дитиною та підлітком.
14. Сімейна терапія, особливості роботи з батьками.
Як працювати із сімейними конфліктами
Особливості, завдання  та етапи сімейної психотерапії
Формування розуміння відмінностей індивідуальної та сімейної терапії.
Як розуміння законів функціонування сімейної системи, покращать роботу сімейного терапевта.
15. Робота з дітьми, що пережили психологічне та фізичне насилля. Робота з дітьми, що пережили інцест.
Як встановити безпеку та довіру дитини до дорослих
Стадії реабілітаційного зцілення після насильства ( як психолог допомагає дитині їх пройти).
Ігрові методики, казкотерапія, тілесні методики.  Індивідуальна та групова терапія.
Якою повинна бути поведінка батьків, щоб не нашкодити дитині  та не нанести допоміжну  психологічну травму.
16. Практика
Робота із реальними ситуаційними задачами.
Можливість продемонструвати нові здобутті навички та вміння.
Перевірка вміння користуватись техніками та методиками, розуміння доцільності їх використання.
Взаємодія із супервізором та оцінка результатів роботи.

Зразок сертифіката про проходження курсу

 

Викладач курсу

Мішеніна Анжеліка

Мішеніна Анжеліка

Практикуючий психолог

Автор програм курсів “Загальна психологія”, “Дитяча психологія”, “Сексологія” і “Психологія залежних станів”

Працює з дітьми та їх батьками більше 5 років

Мішеніна Анжеліка
Складно прийняти рішення? Залишайте номер телефона приєднаний до телеграм і ми надішлемо вам одне з відеозаписів курсу в якості пробного уроку БЕЗКОШТОВНО