Кому будуть корисні курси дитячої психології? Перш за все, батькам, які хочуть свідомо виховувати своїх дітей. Цей курс вчить знати і розуміти дитину, бути її другом і вчителем. Також освітлена інформація стане в нагоді початківцям психологам, які хочуть розвиватися в напрямку сімейної та дитячої психології, соціальним працівникам і вчителям.
Пройшовши навчання з дитячої психології, багато батьків відзначають, що починають відчувати себе по-іншому. Є спокій і впевненість. Вони починають більше слухати своїх дітей, стають менш дратівливими, що позитивно позначається на атмосфері в сім’ї.
Навчальна програма побудована таким чином, що, незалежно від цілей, кожен студент отримує максимальну користь і знаходить новим знанням практичне застосування в повсякденному житті і своїй практичній діяльності. Для студентів індивідуальної форми навчання можлива модифікація програми навчання для детального вивчення найбільш цікавлячих тем.
Ми розглянемо питання методів психологічної діагностики сімейних відносин, а також взаємодії з дітьми різного віку. Особлива увага приділяється взаєминам з дітьми з особливостями та порушеннями розвитку.
Після закінчення курсів дитячої психології в нашому навчальному центрі кожен студент отримує міжнародний сертифікат двома мовами. Для практикуючих психологів це буде сертифікатом про підвищення кваліфікації і позитивно позначиться на майбутній практиці.
У нас працюють тільки практикуючі психологи, які будуть ділитися інформацією з власної роботи. На занятті з’явиться можливість проаналізувати реальні життєві ситуації. Це допоможе уникнути найчастіших помилок в майбутньому.
Якщо ви бажаєте комплексно підходити навчання, то вас можуть зацікавити наші інші курси психології.
Коротка інформація про викладання дитячої психології в навчальному центрі «Start Today»:
1. Тривалість навчання: 2 місяці
2. Навчальна платформа: Zoom
3. Формат: лекції + практичні заняття
4. Можливість отримання пробного уроку: так
5. Сертифікат про завершення: сертифікат українською та англійською мовами
6. Час заняття: графік для кожної групи встановлюється індивідуально
– Знайомство з перинатальною психологією, що вивчає життя ще не народженої або щойнонародженої дитини, всі умови впливу на формування особистості та безпечне супроводження вагітної мами.
– Аналіз психології зачаття.
– Післяпологова депресія та методи застереження.
2. Розвиток немовлят. Перші 3 роки життя дитини.
– Які основні потреби новонародженої дитини та здорові шляхи задоволення потреб.
– Криза народження та головні психологічні зміни.
– Криза 3х років та початок відділення дитини від матері.
– Методики роботи із сепарацією.
3. Формування психосексуального розвитку за Фройдом (від 0 до 18 років)
– Особливості розвитку дитини на кожній стадії
– Оральна стадія: від народження до року.
– Анальна стадія: від 1 до 3х років.
– Фалічна стадія: від 3 до 6 років.
– Латентна стадія: від 6 років до статевої зрілості.
– Генітальна стадія та процес зрілості
4. Особливості розвитку дитини у різні періоди життя
– Формування здорових відносин між дитиною та батьками, техніки та методи для будування гармонійної комунікації.
– Робота із дитячим супротивом
– Знайомство з арт-терапевтичними техніками, як способу роботи із підсвідомістю дитини.
– Методика монтесорі
5. Шкільний та дошкільний вік, проблема булінгу.
– Фізичний і психологічний біль, як фундамент початку булінговоїповедінки.
– Робота із методиками, на відкриття істинних почуттів та емоцій ( щоб навчити дитину виражати агресію безпечно, а не переносити на дітей через фізичну біль).
– Види булігу та вплив батьків на формування агресивної поведінки.
6. Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивність.
– Як виникає РДУГ та наякі прояви слід звертати увагу.
– Що повинні робити батьки, які мають підозру розладу дефіциту уваги та гіперактивність
– Методи лікування РДУГ
– Яка повинна бути правильна поведінка з гіперактивною дитиною, що переживає кризу.
– Як можуть допомогти батьки дитиі та собі під час РДУГ
– Девіантна поведінка – як спосіб самоствердитись; проблемиорганізаціїефективноїроботи з профілактикиповедінкипідлітків.
– Особливості роботи з драйверами (батьківські програми), які повпливали на формування девіантної поведінки.
– Безпечні методики на роботу з дитячим бунтом, правила встановлення безпечного контакту з підлітками.
8. Дитячий суїцид та причини винекнення.
– Причини утворення Селфхарм (самопошкодження), та методи професійної роботи.
– Розмови дитини про суїцид до 13 років, як можлива форма маніпуляції та управління.
– Види дитячого суїциду та методи роботи.
– Правила батьківської поведінки, які допоможуть дитині вберегтись від суїцидальних думок та плану реалізації.
9. Види психотравм та робота з ними.
– Теоретична основа виникнення психологічної травми, види дій, що впливають на психіку, стресові впливи та ін.
– Знайомство із реакцією на стрес і травмою ( чому це не одне й те саме).
– Які бувають типи травм, та як з ними працювати.
– Знайомство з відчуттями травмованої дитини
– Вчимось підбирати правильні методики на роботу з психотравмою.
– Як працює індивідуальна та групова терапія ( мінуси та переваги).
10. Співзалежність.
– Чому співзалежне виховання дає нездатність відокремити власні емоції, від емоцій дитини.
– Причини формування співзалежності ( матері чи батька з дитиною) та вплив на відносини партнерів.
– Види прив’язаностей та вплив на подальший розвиток дитини
11. Дитячі залежності та їх види
– Ігрова залежнісь (компютерназележнісь) – причини виникнення та методи роботи із залежною дитиною.
– Хімічні залежності, робота з переключенням ( на більш безпечні види залежностей, спортоголізм чи трудоголізм).
– Чому різкий вихід із залежностей шкодить, а не приносить користь.
– Яка батьківська поведінка, підштовхує підлітка до входження у різні види залежностей.
– Як правильно спілкуватись з дитиною, щоб тема залежностей не стала актуальною для сім’ї.
12. Анорексія та булімія.
– Характеристика розладів харчової поведінки, наслідки для здоров’я.
– Симптоми харчових розладів, профілактика та методи лікування.
– Як психологічне здоров’я , сімейні проблеми та соціальні стосунки впливають на формування РХП.
– Програма допомоги сім’ї при роботі з РХП.
13. Введення в дитячу терапію. Методики дитячої терапії.
– Знайомство з правилами роботи дитячого психолога, особливостями поведінки з дитиною у стані опору.
– Особливості формування робочого процесу, техніки та методики в роботі з підсвідомістю, свідомістю та тілом.
– Заборони у роботі психолога з дитиною та підлітком.
14. Сімейна терапія, особливості роботи з батьками.
– Як працювати із сімейними конфліктами
– Особливості, завдання та етапи сімейної психотерапії
– Формування розуміння відмінностей індивідуальної та сімейної терапії.
– Як розуміння законів функціонування сімейної системи, покращать роботу сімейного терапевта.
15. Робота з дітьми, що пережили психологічне та фізичне насилля. Робота з дітьми, що пережили інцест.
– Як встановити безпеку та довіру дитини до дорослих
– Стадії реабілітаційного зцілення після насильства ( як психолог допомагає дитині їх пройти).
– Ігрові методики, казкотерапія, тілесні методики. Індивідуальна та групова терапія.
– Якою повинна бути поведінка батьків, щоб не нашкодити дитині та не нанести допоміжну психологічну травму.
16. Практика
– Робота із реальними ситуаційними задачами.
– Можливість продемонструвати нові здобутті навички та вміння.
– Перевірка вміння користуватись техніками та методиками, розуміння доцільності їх використання.
– Взаємодія із супервізором та оцінка результатів роботи.
Зразок сертифіката про проходження курсу
Викладач курсу
Мішеніна Анжеліка
Практикуючий психолог
Автор програм курсів “Загальна психологія”, “Дитяча психологія”, “Сексологія” і “Психологія залежних станів”
Працює з дітьми та їх батьками більше 5 років
Мішеніна Анжеліка
Складно прийняти рішення? Залишайте номер телефона приєднаний до телеграм і ми надішлемо вам одне з відеозаписів курсу в якості пробного уроку БЕЗКОШТОВНО